Wie is WAMBI?

 

Het is in ieder geval niet het verbannen broertje van Bambi. Het is wel het fundament voor al onze activiteiten. Het is de kern van Golden Walkman, die wij altijd gebruiken om onze keuzes en diensten aan te toetsen. Wambi is namelijk een acroniem voor onze kernwaarden.

 

Waarde toevoegen, wij zijn er constant op uit om klanten te helpen het goud in hun bedrijf boven de grond te halen. Of dit nu zit in de producten, de diensten of juist de mensen dat maakt niet uit als het maar benoemd en uitgedragen wordt. 

 

Authenticiteit, is erg belangrijk als je kijkt naar geloofwaardigheid. Betekent dit dat je lekker op je teenslippers een boardmeeting in moet lopen omdat je ‘zo lekker authentiek’ bent? Uiteraard niet, authenticiteit heeft voor ons te maken met eerlijkheid, een echte connectie maken en vanuit je kracht te werk gaan. Uiteraard altijd als een professional. 

 

Maatwerk, laat ik beginnen met te zeggen dat maatwerk niet voor iedereen is en dat is prima. Als je opzoek bent naar een oplossing om je klanten op de hoogte te houden van je ontwikkelingen zijn er zat ‘off-the-shelf’ pakketten zoals MailChimp, mailerlite etc. Prima tools, maar als je meer impact wilt hebben, je klant iets wilt laten beleven wat meer is dan 1 click en weg, dan is het goed om aan maatwerk te gaan denken. Voor onze marketing plannen gaan we altijd voor maximale impact en daar is maatwerk voor nodig.

 

Beleving, is de eerste keer dat je sex hebt, aangenomen worden voor je droombaan of het moment dat je je eerste kind krijgt. Kortom momenten die in je geheugen gegrift staan, totdat je je laatste adem uitblaast na een fantastisch leven. Als je met je marketing hier een fractie van kan bereiken heb je goud in handen.

 

Interesse, wij stellen veel vragen, ook kritische en dat is handig, zeker als je ook luistert want het is de enige manier om een bedrijf, een markt of een probleem te doorgronden. Vanuit begrijpen kunnen we pas beginnen met het bieden van de juiste route naar het doel. Het ligt in het verlengde van onze nieuwsgierige aard en is verweven met ons DNA.

 

Dat is waar Golden Walkman voor staat, ervan uitgaande dat kwaliteit, resultaat en afspraken nakomen de standaard is ;)

Meer weten? Neem contact met ons op via info@goldenwalkman.nl